Membership is FREE, giving all registered users unlimited access to every DNForum feature, resource, and tool! Optional membership upgrades unlock exclusive benefits like profile signatures with links, banner placements, appearances in the weekly newsletter, and much more - customized to your membership level!

enchères sur Sedo ?

Status
Not open for further replies.

guix

Level 2
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
On a le droit de signaler un nom aux enchères Sedo ici ?

Unstoppable Domains

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Il ne faut pas confondre encheres au sein de dnforum et encheres de Sedo; on a le droit de signaler celles de Sedo.

Pourquoi cela serait interdit?

Dabsi

guix

Level 2
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Salut Dabsi,

Il y a tellement de sections de forum ici que j'ai loupé la bonne en regardant si d'autres le faisaient ! Je préférais demander dans le doute :)

brianluedke

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Vous êtes averti.

16. Promoting other domain name or webmaster related forums (or any forum that resembles the structure and/or content of DNForum) in your posts, signatures, or in any way on the forum is not permitted, unless it is a legitimate sale, and then you may ONLY post the sale in the proper forum and not in your signature or anywhere else on the forum. THIS INCLUDES ANY FORUMS THAT HAVE ANY OF THE SAME CATEGORIES WE HAVE.

Pourquoi cela serait interdit?

Dabsi

guix

Level 2
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Je ne vois pas ce que tu veux dire Brian. Je l'ai mis dans le bon forum, évidemment pas le forum français :?:

brianluedke

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Je m'excuse. Ce n'était pas à vous que je m'adressais.

Je ne vois pas ce que tu veux dire Brian. Je l'ai mis dans le bon forum, évidemment pas le forum français :?:

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Eh Oui les missionaires qui faisaient de l impression en Afrique ne sont plus a la mode, alors ils viennent polluer ce forum.

Dommage que la modération n'ait pas encore réagi pour nettoyer cette place francophone.

Bonne Journée

Dabsi

Last edited:

brianluedke

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
For the moderators ( Johnn , biggedon , Lord Brar , cadillac880 ) :

Translation:

Oh yes the missionaries who made an impression in Africa are no longer fashionable, so they come to pollute this forum.

(This is an insult against me. I was never a missionary in Africa but "DOMAINERIE.EU" uses this term as a kind of insult against me, because I have many African domain names. Note that he also says I "pollute this forum." No where in this thread did I insult anyone.

In the following reply, "socalboy" says he agrees with this insult.)

Eh Oui les missionaires qui faisaient de l impression en Afrique ne sont plus a la mode, alors ils viennent polluer ce forum.

Dommage que la modération n'ait pas encore réagi pour nettoyer cette place francophone.

Bonne Journée

Dabsi

Last edited:

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Ce n est pas une insulte, mais une description de votre comportement qui gene ce forum.

un point c est tout

Dabsi

Status
Not open for further replies.

Who has viewed this thread (Total: 1) View details

Who has watched this thread (Total: 1) View details

The Rule #1

Do not insult any other member. Be polite and do business. Thank you!

Members Online

IT.com

Premium Members

Sedo
Unstoppable Domains
dot Hiphop

Upcoming events

Our Mods' Businesses

*the exceptional businesses of our esteemed moderators

Top Bottom