Membership is FREE, giving all registered users unlimited access to every DNForum feature, resource, and tool! Optional membership upgrades unlock exclusive benefits like profile signatures with links, banner placements, appearances in the weekly newsletter, and much more - customized to your membership level!

Faut il bannir la personne?

Status
Not open for further replies.

chopoalc

Level 1
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
[oui] puissance 10

Marre des donneurs de leçons !!!

B

brianluedke

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
There are already two threads open that relate to banning me. 1, 2

I am sorry you got points/warnings for insulting me, but please don't blame the victim.

By the way, you got your points for making gratuitous statements about having me banned. Don't you think you're pushing things, and ignoring the moderator?

Let's discuss domain names.

Moi je dis oui

Dabsi

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Deja 3 qui veulent que tu partes.

A 10 tu pars c est promis?

Dabsi

rubenxela

Level 3
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
C'est regrettable mais je suis aussi de cet avis. Avec l'espoir de trouver enfin ici une place saine.
Personnellement autant il me gonfle à cause de son ego démesuré et son manque de remise en question autant nombre de personnes sont rentrés dans son jeu et dans les sarcasmes et c'est aussi gonflant de voir que depuis pas mal de semaines les sujets traités ici sont vraiment pauvres.
Cela correspond peut être aussi avec l'ouverture d'autres board et je comprends le bien fondé des positions de chacun mais aujourd'hui pour assainir la place nous sommes face à deux possibilités il me semble : soit les modos décident d'agir en faveur d'un bannissement, soit le forum500 se videra : ponctuellement par boycot ou durablement par déception.
Désolé de ne pas mettre qu'une simple réponse type oui non, mais si je dois prendre ponctuellement une place de "juge" je me sens plus ou moins obligé de justifier ma position.

DomainingCom

DNF Regular
Legacy Exclusive Member
Reaction score
10
"Personnellement autant il me gonfle à cause de son ego démesuré et son manque de remise en question autant nombre de personnes sont rentrés dans son jeu et dans les sarcasmes ..."

IDEM.

dnway

Level 2
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Rubenxela,
C'est une bonne analyse de la situation et je partage cet avis.
Je crains que la communauté/section francophone se retrouve au ban de DNF à cause d'un égocentrique qui profite de la barrière linguistique pour semer la zizanie.
On en est là actuellement. Rentrer dans son jeu est la pire chose à faire. La confusion joue en sa faveur.

d_n

Level 6
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
OUI

Brian: Don't play the Mod, you don't have this privilege.

Let's discuss domain names.
Never ever again with you. And trust me, i'll do my best to spread the word...

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Il est banni du point de vu domaining, mais il ne le comprend pas.
C est grave qu'un forum de ce niveau ne prenne pas le courage de nettoyer cette place.

Dabsi

katherine

Country hopper
Legacy Exclusive Member
Reaction score
1,291
Si je peux dire une bétise:
Je crois qu'il y a une fonction ignore user, c'est peut-être le bon moment pour l'activer :)
Et puis vous postez dans les topics de Brian, il faudrait lui laisser son bac à sable.

d_n

Level 6
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Je crois qu'il y a une fonction ignore user, c'est peut-être le bon moment pour l'activer :)
Alors il faudra qu'il l'utilise...

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Excellente résolution.

Cocteau maiat à dire:
Ces événements nous dépassent, feignons d'en être les organisateurs

Bon Samedi

et...prions pour la Pologne ce soir

Dabsi

draggar

þórr mjǫlnir
Legacy Exclusive Member
Reaction score
223
C est grave qu'un forum de ce niveau ne prenne pas le courage de nettoyer cette place.

Dabsi

We have been discussing how to handle this situation "behind closed doors".

Just because you do not see any actions being taken do not assume that there are none being take.

The person in question has been spoken to and he has agreed to tone it down.

If you see posts that you feel violate the rules, feel free to report the posts, the person who made the post will not see who reported it.

Now please, get back to domain, domaining, and related topics.

brianluedke

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
That's very true, if you mean that you asked me to keep it secret if I report an improper post, and I said, "Sure, thanks for the tip."

My only fear is that the way you phrased your post may lead some to the incorrect conclusion that either the administration or I had judged that I did something wrong.

I appreciate the suggestion (see above in this thread) that those who do not like me activate the "ignore user" function. Polite, adult conversation is not for everyone, it seems.

Those who choose not to activate the "ignore user" function have no grounds for further complaint, as I will continue to engage in polite, domain-oriented discussion.

I had hoped that those who disagreed with my points of view would choose to disagree with well-crafted counter-points, backed up with evidence and explanations.

Surprisingly, several people have demonstrated an incompatibility for that type of mature discussion.

We have been discussing how to handle this situation "behind closed doors".

Just because you do not see any actions being taken do not assume that there are none being take.

The person in question has been spoken to and he has agreed to tone it down.

If you see posts that you feel violate the rules, feel free to report the posts, the person who made the post will not see who reported it.

Now please, get back to domain, domaining, and related topics.

draggar

þórr mjǫlnir
Legacy Exclusive Member
Reaction score
223
My only fear is that the way you phrased your post may lead some to the incorrect conclusion that either the administration or I had judged that I did something wrong.

That was not my intention and I do apologize for that.

mulligan

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
sheesh, just do a search on idnforums.com .. read a little of the spew this guy has posted .. then make an informed decision ..
Me? I would erase everything about you from this and any other forum you choose to pollute with your BS

Or, do a google search .. (copy and past)
"brianluedke" +banned

brianluedke

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Having done extensive Google searches on me, do you now have any questions about any of my domains names -- maybe Sénégal.com, AfriqueCentrale.com, or JewishState.com, for example?

I am available by PM to answer any inquiries that you may have.

Thank you for your deep curiosity about my life online.

sheesh, just do a search on idnforums.com .. read a little of the spew this guy has posted .. then make an informed decision ..
Me? I would erase everything about you from this and any other forum you choose to pollute with your BS

Or, do a google search .. (copy and past)
"brianluedke" +banned

Status
Not open for further replies.

Who has viewed this thread (Total: 1) View details

Who has watched this thread (Total: 3) View details

The Rule #1

Do not insult any other member. Be polite and do business. Thank you!

Members Online

Premium Members

Upcoming events

Our Mods' Businesses

*the exceptional businesses of our esteemed moderators

Top Bottom