Membership is FREE, giving all registered users unlimited access to every DNForum feature, resource, and tool! Optional membership upgrades unlock exclusive benefits like profile signatures with links, banner placements, appearances in the weekly newsletter, and much more - customized to your membership level!

Rencontres.com

Status
Not open for further replies.

Picsou.com

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Bonjour à tous,

Nous avons reçu une offre relativement intéressante (6 digits) pour notre site RENCONTRES.COM et évaluons actuellement celle-ci.

Celui-ci n’étant pas hautement stratégique pour Virtual Network, nous sommes ouverts à l’idée d’une cession. Le site fait pour l’instant une audience modeste de 1'000 visites/jour et quasi aucun revenus.

Au prix visé ce n'est pas un investissement recommandé pour un domainer. En revanche, c'est une belle marque potentielle pour un acteur souhaitant se lancer dans ce secteur.

Infos sur demande.

++

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Joli et merci pour ta sincérité quant au nombre de visiteurs/jour , je suis trés étonné; et m'attendais à plus.
Top Générique !
Bonne Chance

Dabsi

keyser

Member
Legacy Exclusive Member
Reaction score
0
Joli et merci pour ta sincérité quant au nombre de visiteurs/jour , je suis trés étonné; et m'attendais à plus.
Top Générique !
Bonne Chance

Dabsi

Joli nom...
Le labrador cherche-t-il toujours des croquettes sèches ou s'est-il terré dans sa niche dans l'attente des SS20 ?
;) :)

Last edited:

hugegrowth

Level 10
Legacy Exclusive Member
Reaction score
149
It is a super premium french domain, very highly searched keyword for a whole industry (dating). Was the offer in euros or US dollars? I would think it's worth high 6 figures or in the 7 figure range in US dollars. Very nice domain!

Picsou.com

Level 5
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Hello!

The offer received is in euros. It's a decent offer but a little bit below our expectations for such a name. That's why we have no hurry.

We currently have few discussions regarding Rencontres.com and we hope to close this in the coming weeks.

Bonjour Dabsi et Keyser ! J'espère que vous vous portez bien. On chasse plus que jamais les bonnes affaires mais comme vous le savez, l'air pur se fait de plus en plus rare...

DOMAINERIE.EU

Level 7
Legacy Platinum Member
Reaction score
0
Salut Picsou,

L'ambiance est ici très tendue....Le Tsunami sort des profondeurs et se dirige vers la côte.

Les bonnes affaires il y en aura sûrement; peut-être comme 2001/02.

Bon Week-end

Status
Not open for further replies.

Who has viewed this thread (Total: 1) View details

Who has watched this thread (Total: 1) View details

The Rule #1

Do not insult any other member. Be polite and do business. Thank you!

Premium Members

Upcoming events

Our Mods' Businesses

*the exceptional businesses of our esteemed moderators

Top Bottom